برناپرداز

شرکت مهندسی برنا پرداز پایا

برناپرداز

شرکت مهندسی برنا پرداز پایا

برنامه نویسی اپل در 2015


قرار است این ابزار موسوم به واچ کیت تا حداکثر یک ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. تیم کوک مدیر عامل مایکروسافت خود رسما خبر یاد شده را تایید کرده است.

البته شرکت های بزرگ فناوری منتظر عرضه این ابزار کمکی از سوی اپل نمانده‌اند و بسیاری از آنها در حال طراحی برنامه‌های خود برای ساعت اپل هستند که از جمله آنها می‌توان به توییتر، برخی شرکت‌های هواپیمایی، تعدادی از هتل های زنجیره ای، Pinterest، شرکت خودروسازی بی ام و، هانی ول و … اشاره کرد.

علیرغم اینکه اپل معتقد است با عرضه ساعت هوشمندش قواعد دنیای دیجیتال را تغییر خواهد داد، همه متخصصان و کارشناسان چنین عقیده ای ندارند و بعضی از آنها می گویند هنوز مشخص نیست که اپل از این طریق بتواند سیستم عامل اندروید گوگل را از میدان به در کند.

با عرضه ساعت اپل این شرکت برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ که تبلت آی پد را عرضه کرد، محصول جدیدی روانه بازار کرده است. این همچنین اولین نوآوری اپل از زمان ریاست تیم کوک بر اپل محسوب می شود که بعد از درگذشت استیو جابز جایگزین او شد.

ساعت اپل در سه مدل فلزی، ورزشی و طلایی گران قیمت عرضه می شود و ارزان ترین مدل آن ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. این ساعت با مدل های آیفون ۵ اس، ۵ سی، ۵ ، ۶ و ۶ پلاس سازگاری خواهد داشت.

http://bornapardaz.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.