برناپرداز

شرکت مهندسی برنا پرداز پایا

برناپرداز

شرکت مهندسی برنا پرداز پایا

با سیستم هوشمند دست تلویزیون خود را کنترل کنید + تصاویر

شرکت eyesight وسیله‌ای ساخته است که به کمک آن میتوان بدون استفاده از کنترل ریموت، با حرکات دست وارد دنیای کنترل گجت‌های مورد استفاده در خانه شد.


بنا به گفته این شرکت وسایل زیادی از جمله تلویزیون، سیستم ترموستات، و... اپلیکیشن‌هایی برای کنترل خود دارند که فضای خانه را پر از کنترل و ریموت کرده است. در پی حل این مشکل ما دستگاه  Onecue را ارائه کرده‌ایم.



دستگاه  Onecue یک شبیه مرکز کنترلی است که به وسیله تکنولوژی تشخیص حرکت با شیوه‌ای بسیار طبیعی و راحت این امکان را به کاربران می‌دهد تا از طریق نوک انگشتان خود وسایل خانه را کنترل کنند.

روش کار دستگاه  Onecue به این صورت است که می‌تواند روی تلویزیون یا سایر دستگاهها نصب شده و با ارتباط با آن میتوان عملیات گجت را کنترل کرد. به این صورت که با حرکتهای متفاوت دست دستورات متفاوتی را به گجت ارسال کرد.


اینفوگرافیک: سال 2014 برای سهامداران تویتر سال پر ضرری بود!


درست یک سال پیش و در تاریخ 26 دسامبر، انگار همه چیز برای تویتر و سهامدارانش خوب بود و ارزش هر سهم از سهام این شرکت در آن روز روی 73.31 دلار بسته شد که بالاترین رقم در کل تاریخ سهام تویتر بود و سهامدارانی که در طول یک و نیم ماه قبل از آن اقدام به خرید سهام این شرکت کرده بودند، حالا سهامشان یک باره 3 برابر ارزشمند تر از قبل بود و به سود های کلانی دست یافته بودند.

اما از آن روز دیگر همه چیز برگشت و قیمت سهام تویتر، در سال 2014 به جای افزایش رو به کاهش گذاشت تا جایی که در حال حاضر با گذشت یک سال، قیمت سهام این شرکت حدود نصف شده و به مبلغ زیر 40 دلار رسیده است.

بنظر میرسد دلیل این کاهش یک باره و شدید، اعلام افزایش نا امید کننده ی تعداد کاربران تویتر باشد که باعث شد خیلی ها به فکر فروش سهام بیافتند و یکباره، دقیقا در ابتدای سال 2014 سهام این شرکت 24 درصد کاهش یافت و این کاهش تا ماه ژوئن ادامه داشت تا زمانی که جام جهانی فوتبال شروع شد و دوباره روند افزایش قیمت سهام این شرکت به دلیل افزایش تعداد کاربران و مراجعات به تویتر شروع شد.

اما در مقایسه باید گفت فیسبوک وضعیتی تقریبا برعکس داشته و سهامش علیرغم فراز و نشیب های زیاد، در نهایت با افزایش حدود 40 درصدی در سال گذشته مواجه شده است که خبر بسیار خوشی برای سهامدارانش به حساب می آید. سهام این شرکت از حدود 55 دلار در ابتدای 2014 به حدود 75 دلار در انتهای سال رسیده است.

http://bornapardaz.ir

احتمالا Mi5 از شیائومی دارای محافظ یاقوت کبود خواهد بود بیشتر بخوانید


حتمالا تصویری که در فوق می بینید، پرچمدار بعدی شیائومی است که گفته شده Mi5 یا Mi4s نام خواهد گرفت. پیشتر این تصویر لو رفته بود و حالا اطلاعات بیشتری از جزئیات این تلفن هوشمند لو رفته که یکی از آنها، استفاده از شیشه یاقوت کبود است.

به گفته DigiTimes و به نقل از یک منبع معتبر از چین، شیائومی قصد دارد از یاقوت کبود به عنوان محافظ نمایشگر محصول بعدی خود استفاده کند. در عین حال دیجی تایمز اشاره می کند که اگر این شرکت قصد جدی در استفاده از این ماده را داشته باشد، قطعا در آینده به مشکل خواهد خورد چرا که ظرفیت محصولات فعلی اش برای رسیدن به این هدف بسیار محدود است.

همچنین گفته شده که نمایشگر محصول فوق، ۵.۷ اینچی و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ (QHD) پیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی اشاره کرد.

اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، در ماه آگوست گفته شده بود که شیائومی قصد دارد از یاقوت کبود برای نمایشگر یک تلفن هوشمند استفاده کند که البته این محصول به صورت محدود و در تعداد ۵۰٫۰۰۰ عددی تولید خواهد شد. بنابراین احتمال دارد Mi5 در دو نسخه عادی و دارای شیشه یاقوت کبود عرضه شود.

این موضوع در مراسم CES 2015 و معرفی رسمی این محصول توسط شیائومی مشخص خواهد شد.

http://bornapardaz.ir